Skip to main content

Veelgestelde Vragen

Wordt de data van mijn telefoon gewist bij reparatie?

Voor een reparatie laten wij het liefst alle data op de telefoon staan, dat is wel zo makkelijk. Toch kan het gebeuren dat de telefoon gereset moet worden om deze weer te kunnen gebruiken. Maak dus (als het nog kan) van te voren een back-up.

Welke onderdelen worden er voor de reparatie gebruikt?

Voor alle reparaties wordt de hoogst mogelijke kwaliteit onderdelen gebruikt tenzij anders aangegeven. Zo is er bij de iPhone schermrepraties keuze uit een standaard, OEM of Origineel scherm. Meer informatie.

Heb ik garantie op mijn reparatie?

Jazeker, op elke reparatie zit zes maanden garantie. Val-, stoot-, druk- of waterschade valt buiten deze garantie. Meer informatie.

Hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt?

De meeste reparaties zijn binnen 60 minuten klaar. Wanneer deze klaar is stuur ik een berichtje dat je de telefoon weer op kunt halen.

Kan ik ook in de avond of het weekend langskomen?

Dat kan! Ik werk op afspraak van 08:00 tot 23:00 ook in het weekend.

Mijn telefoon lijkt uit, maar trilt nog wel en maakt geluid, is dit te repareren?

In veel gevallen wel. Een scherm kan zo stuk zijn dat er geen beeld meer te zien is. Soms gebeurt dit ook zonder dat er een barst te zien/voelen is. Een nieuw scherm kan dit oplossen.

Wat als de reparatie het probleem niet oplost?

Het kan zijn dat na het vervangen van een onderdeel het probleem er nog steeds is. In dat geval worden de reparatiekosten niet gerekend zoals het hoort met "no cure, no pay".

Wat als er meer kapot blijkt te zijn?

Als er meer stuk blijkt te zijn wordt er eerst contact met je opgenomen over de bijkomende kosten. Pas na jouw akkoord . Vind je de uiteindelijke reparatiekosten te hoog? Dan ben je vrij om de reparatie kosteloos te annuleren.

Staat jouw vraag er niet bij? Of is er iets nog niet helemaal duidelijk? Je kunt alle vragen die je hebt stellen via whatsapp.